Saturday 12 February 2011

haha ! geli aq bace ..tapi betul taw bende nie ..BESTIE2 ..bace ok !!

jika aku dilahirkan bodoh.. usah ditanya siapakah ibuku.. jika aku dilahirkan buruk.. usah ditanya siapakah nama ku.. jika aku ditakdirkan pekak... ditakdirkan bisu.. juga buta mataku.. usah menangisi juga bersimpati.. kerana aku cuma insan yang bersyukur dengan semua itu.. kerana aku cuma insan yang butuhkan teman-teman disisi.. kerana aku cuma mengharapkan sebutir bintang jatuh di ribaku.. kerana aku juga cuma insan yang tidak mengharapkan segugus kasih dari engkau.. tetapi aku sebenarnya lebih suka menggantikan TIDAK itu kepada YA,demi engkau.. ya engkau.. engkaulah.. engkau yang aku beri nama teman.. teman yang membenci aku.. teman yang menasihati aku.. teman yang menyayangi aku.. teman yang mempercayai aku.. teman yang juga menggembirakan aku.. ya engkau.. engkaulah.. yang sangat manis.. yang segalanya adalah sweet.. yang juga suka bercerita.. yang suka bergelak ketawa.. terima kasih.. terima kasih kerana aku menyayangi engkau.. terima kasih juga kerana aku menghargai kehadiran engkau.. bisakah engkau bersama aku demi menggapai bintang? bisakah engkau bersama aku demi awan yang tidak tercapai? bisakah engkau bersama aku demi mengharungi kelam-kabut hidup? terima kasih.. kerana tidak meninggalkan aku tetapi menasihati.. kerana tidak mengundurkan diri tetapi di sisi.. juga kerana tidak mencaci tetapi berdiskusi.. mungkin LOVE itu datang dan pergi.. tetapi tidak teman-teman selagi mereka di sisi..

No comments: